Bijkomen

3 juli 2022 - Cistella, Spanje

Na de avonturen van de afgelopen twee dagen hadden we voor vandaag weer een dag rust bedacht. Dat wil zeggen wij, niet de nieuwe buren die met een krijsend kind bij het zwembad zaten. Het leek wel een sprinkhanenplaag, goed moment dus om onze Zen te oefenen.

Dus na enige tijd gingen we maar richting supermarkt. Tja, jammer dan, in het binnenland is er op zondag niks open, dus een klein uurtje rijden naar de kust. Horen we die koter ook niet meer 😅.

Ik wilde wel om vier uur terug zijn om schokkend en stotend naar Viaplay te kijken.

IMG-20220703-WA0009

Wat een kutstream is dat zeg! En het commentaar kun je zo overlaten aan die jengelende dreumes bij het zwembad. Zal niks uitmaken. Maar goed, het uitzicht vergoedt veel.

Daarna samen een eenvoudige maar zeer smaakvolle maaltijd bereid

IMG-20220703-WA0011

IMG-20220703-WA0012

en nu de avond afronden. De plaatselijke herder komt voorbij met zijn geiten en dat is zo'n beetje het hoogtepunt van vandaag. Morgen nog lekker een dagje rustig aan. Welterusten!

1. Mo:
    Hahahahaha
    Lekkere worst ook…….. ;-)
  2. Plony de Kam:
    Jammer.
    Vandaag meer geluk🤗
  3. Madeleine:
    4 juli 2022
    Hartje Barcelona … of een huilend kind aan het zwembad … contrast is groot en uitdaging zal er zeker zijn.. have fun today ❤️❤️❤️❤️