Het huwelijk

21 juni 2022 - Lelystad, Nederland

Vandaag zijn we getrouwd! Niet in onze woonplaats Alphen aan den Rijn maar op Trouwschip De Bounty in de Bataviahaven te Lelystad.

IMG-20220622-WA0011

In onze eigen koets zijn we naar Lelystad gereden waar we even hebben moeten wachten totdat onze gasten klaar stonden bij het schip.

IMG-20220621-WA0033

Daarna zijn we aan boord, in de haven getrouwd. Het was een prachtige ceremonie! Ons beider vaders waren er gelukkig bij aanwezig en zij hebben na de ceremonie het schip verlaten om huiswaarts te keren. Het zou teveel zijn geweest om mee te gaan varen. Want inderdaad! We zijn daarna gaan varen!

IMG-20220622-WA0003

Het was een magische reis, heerlijk zeilend totdat het schip rustig met de boeg in de wind werd gemanoeuvreerd waarna we een heerlijke maaltijd hebben genuttigd!
Ons gezelschap bestond uit vrienden en familie, een select gezelschap alhoewel sommigen niet aanwezig konden zijn door vakantie of persoonlijke omstandigheden. Zij waren in gedachten bij ons en dat hebben we gevoeld!

IMG-20220621-WA0029

We danken iedereen die ons lieve wensen heeft gestuurd en allen die ons feest compleet hebben gemaakt!
Nu nog een verjaardag vieren en dan zullen we vrijdagochtend vroeg vertrekken.

Wordt vervolgd!

1. Madeleine:
    24 juni 2022
    Samen genieten … samen door het leven … samen op reis … samen het geluk delen … gewoon elke dag opnieuw .. ❤️